Stresszcsökkentés és teljesítmény növelés a wingwave módszerével

Általános tény, hogy az embereket pozitív motivációval lehet nagyobb teljesítményre serkenteni. Számtalan kutatás és vizsgálat támasztja alá, hogy a munkavállalók kevesebbet vannak betegszabadságon, ha jól érzik magukat a munkahelyükön. A sportolók könnyebben fejlődnek és jobban tudnak teljesíteni, ha az edzések során a munkát pozitív hangulatban végzik. Az iskolában a tanulók könnyebben sajátítják el a tudást és jobb eredményeket érnek el, ha pozitív érzelmi légkör veszi őket körül.

A stressz hatására az ember rövid távon képes lehet hatékonyság és teljesítmény növelésre, hosszú távon azonban a romboló hatásával kell számolnia. Sok olyan figyelmeztető jel utal arra, ha a stressz már rontja az életminőséget, mint:

  • teljesítménycsökkenés
  • rendszeres konfliktushelyzetek
  • érzelmi kimerültség
  • kiégés
  • problémamegoldó képesség hiánya
  • negatív gondolkodás (általánosságban, vagy egy-egy megoldandó témával kapcsolatban)
  • folyamatos feszültség, aggodalom
  • régi veszteségek, kudarcok feldolgozására való képtelenség
  • kreativitás csökkenése

A legtöbb ilyen esetben a negatív érzelmek, mint pl.: félelem, harag, düh, gyámoltalanság vagy a tehetetlenség jelentheti a féket. Az érzelmi faktor jelentősége nem elhanyagolható a teljesítmény területén akár az üzleti világra, a sportra, a tanulásra, vagy a magánéletre gondolunk.

A wingwave módszerével gyorsan és hatékonyan oldható a stressz.  Segítségével pillanatok alatt semlegesíthetők a gátló érzelmek, negatív hiedelmek, és eredményesen támogatható a teljesítmény  növekedése is.

Az eredmény pedig:

  • jobb koncentrációs képesség
  • magabiztosság, önbizalom
  • megoldás orientált és pozitív gondolkodás
  • örömteli, életerős, cselekvésre képes állapot

A jó közérzet ritkán pottyan az ölünkbe, tenni kell érte.

Vallom, hogy a kiegyensúlyozott ember képes eredményesen hozzájárulni önmaga, kapcsolatai és tágabb környezete fejlődéséhez.