Értelem – érzelem

Értelem – érzelem

Élethelyzetek.

“Rettegek a szóbeli vizsgától, ami a jövő héten lesz. Pedig sokat tanulok rá. De, ha csak arra gondolok, hogy szembenéz velem a két vizsgáztató, érzem ahogy elgyengülök és kiszáll belőlem minden erő. Hogy fogok én így egyáltalán megszólalni? Nem tudom, hogy miért van ez!”

“Annyiszor megfogadtam, hogy higgadt maradok, ha ismét együtt kell vele dolgoznom. De nem megy. Már azt sem tudom miért zavar ennyire! …és mindig előre felhúzom magam.”

“Igen, tudom. Kicsi az a pók. De mégis kiver a víz, ha csak meglátok egyet.”

“Már egy hónapja halogatom, hogy elmenjek a fogorvoshoz. Kiráz a hideg a fúrótól, és az a hang!!!! Annyira félek, hogy nem tudok elindulni…”

Ilyen és ehhez hasonló helyzetekben érezhetjük, hogy valami gátol, visszatart bennünket, és valahogy nem tudunk keresztül mászni azon a falon, ami az orrunk előtt tornyosul. Dühösek vagyunk és haragszunk. Ésszel tudjuk, hogy miként kellene viselkedni, gondolkodni, de ott vannak azok a zavaró érzések és érzelmek, melyek mindezt megakadályozzák.

A wingwave technikájával képesek vagyunk feltárni és semlegesíteni a stresszt okozó negatív érzéseket.

Az eredmény pedig:

  • már könnyedén meg tudunk szólalni a vizsgán,
  • higgadtak tudunk maradni, ha épp azzal a kollégával kell együtt dolgoznunk,
  • el tudunk sétálni egy kis pók mellett anélkül, hogy halálra rémülnénk,
  • és még időben eljutunk a fogorvoshoz is.